Aby wyróżnić swój biznes zarówno w Internecie, jak i stacjonarnie, trzeba klienta czymś zaskoczyć. Mogą to być właśnie specjalnie personalizowane dla firmy opakowania.

Nie zwykłe plastikowe reklamówki z logo firmy i jej adresem. Dużo bardziej na czasie będzie inwestycja w ekologiczne opakowania. Tym samym firma będzie kojarzona z tym, że jest przyjazna środowisku. Im więcej pozytywnych skojarzeń w oczach potencjalnych klientów, tym lepiej. 

Jakie korporacje? 

Personalizowane opakowania może zamawiać każda firma. Nie ma tutaj większych ograniczeń. Oczywiście istnieje pewna minimalna liczba opakowań, jakie trzeba zamówić w jednym zleceniu. Nie jest to jednak problem, ponieważ nawet mały sklep nie będzie zamawiał 10 pudełek. 30 lub 40 sztuk to zazwyczaj zamawiane minimum, tak jest również w firmach wykonujących usługi personalizacji opakowań. Koszt jest zazwyczaj szacowany w zależności od ilości zamówionych sztuk. 

Co jest ważne w zamówieniach? 

Przede wszystkim dostosowanie opakowań do tego, jakie produkty lub paczki PR są wysyłane i dostarczane do klientów firmy. Nie zawsze da się wykonać opakowanie, której jest uniwersalne dla wszystkich oferowanych towarów. W takich sytuacjach można zamówić kilka rozmiarów pudełek lub skorzystać z gotowych opakowań typu custom boxes i custom packaging.

Projektowane 

Zamówienia składane przez korporacje na personalizowane opakowania są indywidualnie dostosowywane do potrzeb odbiorcy. Jeżeli zamówienie opiewa na bardzo dużą ilość sztuk, kontakt ze zleceniodawcą jest w większości wypadków indywidualny. Nie zawsze firma decyduje się na opakowania kartonowe. Jest to podyktowane głównie asortymentem, jaki oferowany jest w firmie. Można także zaprojektować opakowania plastikowe, których projekt graficzny konsultowany jest ze specjalistą w danej firmie. Każda sztuka musi wyróżniać się stylem, być oryginalna, a jednocześnie dobrze trafiać w gust odbiorców. Sama budowa i złożenie całego projektu jest wykonywane przez firmy kompleksowo. Duże korporacje nie mają czasu na samodzielne projektowanie opakowań czy pudełek. Tekst na opakowaniach powinien skłaniać do myślenia i nawiązywać interakcję pomiędzy dwiema stronami.

Każda transakcja jest realizowana bardzo profesjonalnie, w zachowaniu jak największych standardów bezpieczeństwa. Klient decydujący się na projekt opakowania przez specjalistę wpłaca należną kwotę dopiero wtedy, gdy jest w pełni zadowolony z efektu końcowego. Często daje się klientowi możliwość wyboru pomiędzy kilkoma wariantami jednego rozwiązania. Można liczyć także na zniżki dla większych zamówień. Cały proces realizowany jest bardzo profesjonalnie realizowany, dlatego nawet najbardziej wymagający klient będzie zadowolony.





Polecamy także:






Reklama